• بستان آباد
  • جمعه 07 ارديبهشت 1403
  • آخرین به‌روزرسانی 11:30 صبح
  • سال جهش تولید
ad
پیام روزانه
نوشته شده توسط:admin دسته خبر:اخبار مهم تاریخ انتشار:پنجشنبه 07 اسفند 1399 تعدادبازدید:1604 نسخه مناسب چاپ

شورای شهر بستان آباد در جلسه ۱۲ آذر ماه امسال برکناری خانم بدرآذر را با رای قاطع چهار نفر از اعضا مصوب کرد. فرماندار شهرستان بستان آباد روز دوشنبه در جلسه معارفه شهردار جدی بستان آباد با بیان اینکه مدیریت پیش نیاز برای توسعه همه جانبه در یک شهر است، افزود: بهسازی آسفالت معابر، توسعه فضای سبز و مدیریت شهری بایستی اولویت اول شهرداری باشد . زدیک به هفتاد سال از تاسیس شهرداری بستان آباد می گذرد هنوز این شهر در حد چارجوب استانداردهای شهری توسعه نیافته است، گفت: شهردار جدید که بومی و از کارکنان خود شهرداری می باشد بایستی با برنامه ریزی درست شهر بستان آباد را به سمت شکوفایی و توسعه هدایت کند و ما نیز جهت تسریع در اجرای پروژه های شهری را با وی همکاری خواهیم کرد..

شورای شهر بستان آباد در جلسه ۱۲ آذر ماه امسال برکناری خانم بدرآذر را با رای قاطع چهار نفر از اعضا مصوب کرد.

فرماندار شهرستان بستان آباد روز دوشنبه در جلسه معارفه شهردار جدی بستان آباد با بیان اینکه مدیریت پیش نیاز برای توسعه همه جانبه در یک شهر است، افزود: بهسازی آسفالت معابر، توسعه فضای سبز و مدیریت شهری بایستی اولویت اول شهرداری باشد .

یداله اللهیاری خاطرنشان کرد: وظایف مدیریت شهری تنها محدود به مواردی از قبیل برنامه‌ریزی، خدمات رسانی، مدیریت فرهنگ محلی، انجام پروژه‌های عمرانی نمی‌شود، بلکه جهت دهی فعالیت‌های شهری و ترسیم چشم‌انداز شهر در راستای دستیابی به توسعه پایدار از جمله مهم‌ترین وظایف مدیران شهری به‌شمار می‌رود.

وی افزود: شورا نقشی اساسی و تعین کننده در توسعه و ترقی شهر دارد و به هر میزان فعالیت و پیگیری شوراها در چارچوب قانون بیشتر باشد، به همان اندازه شاهد تسریع در شکوفایی شهر خواهیم بود.

اللهیاری با بیان اینکه شهردار نباید بین خود و مردم حصاری ایجاد کند، اظهار کرد: صمیمیت و صداقت نقش بیشتر و موثری در همراهی و همگامی مردم به عنوان عامل اصلی توسعه شهر دارد.

وی توسعه شهر را در گرو مشارکت و همراهی مردم با شهرداری عنوان کرد و افزود: مردم نقش اساسی در توسعه شهرشان را دارند و به هر میزان همکاری مردم با شورا و شهرداری بیشتر باشد به همان اندازه اهداف بزرگتری تحقق خواهد یافت.

اللهیاری با بیان اینکه ن